fbpx

מכונת כביסה בוש תוצרת גרמניה

מכונת כביסה בוש תוצרת גרמניה – בוש הוא מותג מכשירי חשמל ביתיים מהפופולריים ביותר- ויש לכך סיבה טובה. מכונות הכביסה של בוש Bosch הצליחו בעקביות במבחנים קשים של מבקרים בכל אירופה, משיגות שוב ושוב את המקום הראשון במצעדי צרכנים וזוכות באופן קבוע לדירוג גבוה הן על ידי משתמשים והן מבקרים.
הן תופסות דרך קבע את משבצת מכונות הכביסה הטובות ביותר שלנו השנה זו
הפעם השנייה ברציפות שאתר מדרג, אתר בעלי המקצוע המוביל בישראל, בשיתוף עם אתר מאקו, מכריז על מכונות הכביסה של בוש כמכונות הכביסה הטובות ביותר בישראל, כך לפי 61% מהטכנאים העצמאיים בישראל. שהשתתפו במדרג.

מכונת כביסה בוש תוצרת גרמניה עובדות לפי תקני איכות אירופאים הגבוהים ביותר, ועל כן בוש נחשבת לחברה המייצרת את מכשירי החשמל האמינים ביותר לבית, מכונות הכביסה של בוש בנויות בצורה חכמה ופשוטה, מה שהופך אותן לאמינות ונוחות לתיקון.
המנוע למשל, מגיע עם עשר שנות אחריות! ייחודיות נוספת של מכשירי בוש, היא הפונקציונליות הרבה שלהם, תוכלו למשל להתאים את טמפרטורת התוכנית בהתאם לרצוי לכם ואף להפעיל את תוכנית AllergyPlus שנועדה לבעלי רגישויות עם דרישות היגיינה גבוהות במיוחד.

מעבר לכך, חלק מדגמי מכונות הכביסה של בוש אף מגיעים עם תכנית מיוחדת לניקוי התוף עצמו.
תכנית זו פועלת באופן אוטומטי לאחר 20 מחזורי כביסה ומבטיחה סביבה סטרילית באופן מקסימלי לבגדים שלכם. פונקציית  למשל VarioPerfect תאפשר לכם לבחור בין תכנית חסכונית לתכנית מהירה מבלי להתפשר על תוצאות הכביסה. כך שבמכונות של בוש תוכלו לסמוך על וורסטיליות שתאפשר שימוש בהתאם לצרכים משתנים, תוכלו למשל להתאים את מס הסיבובים בדקה לפי מידת העדינות של בדי הכביסה, ובמכונות מהסדרה החדשה קיימת פונקציה המתאימה את תכנית הכביסה וכן את כמות הסבון והמרכך שהיא משתמשת לפי הכביסה שנמצאת בתוך המכונה בכל הפעלה.  אנו מבטיחים לכם שכאשר הפונקציות האלו מנוצלות כראוי, מדובר בחווית נוחות שלא הורגלתם אליה במטלות ביתיות.

את מכונת הכביסה שלכם תוכלו לבחור בתוף עוצמתי של 8 קג או 9 קג לכמויות כביסה שונות, קיבולת של עד 55 ליטרים בתוף המכשיר, וב-9 ק"ג הקיבולת מגיעה עד 65 ליטרים של כביסה שיספיקו גם למשפחה גדולה, בלי להצטרך להוציא ולהכניס מכונות במשך כל היום.
מכונות הכביסה של בוש הן מהחסכניות ביותר במים וחשמל שנמצאות בשוק.
כל מכונה בודדת מיוצרת ברמת דיוק אירופאית במפעלי החברה בגרמניה, בוש יוצאת דופן בכך שהיא לא מעבירה את הייצור שלה למדינות בהן כוח העבודה זול יותר, פשוט כדי לא להוזיל או להתפשר על האיכות של כל מנוע או חלק נע באף אחד מהדגמים שלהם.
אצלנו תמצאו מגוון מכונות כביסה תוצרת בוש, ותוכלו להתייעץ ולבחור את הדגם המתאים ביותר עבורכם.
אנו נספק לכם אותו עד הבית במהירות, מחיר משתלם כולל התקנה, ועם אחריות יצרן.
מוזמנים לפתוח את הקטלוג או לדבר עם נציג שיעזור לכם בתהליך מא' ועד ת'.

חשמל חצי חינם

צריכים עזרה?
יש לכם שאלה?

או השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

חשמל חצי חינם

צריכים עזרה?
יש לכם שאלה?

או השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם